Mizu (mizufae) wrote,
Mizu
mizufae

From Twitter 01-28-2010


  • 00:15:21: @lazycheskie lol oh YEAH "hey new internet friend did you know red riding hood is about RAPE? Let's be BFFS!" XD
  • 00:57:00: thank you internet, i like that i can watch the state of the union any time i want.
  • 01:24:25: oh SNAP, Barry schooled the idiots twenty six minutes in. GO BARRY GO
  • 02:16:34: I dont know Barry I think that speech might have been too uplifting kinda
  • 02:52:39: sarah, seriously, stop rereading your own fanfic. it's just unseemly.
  • 05:39:20: @jamiewatson oh no! I hope you're okay. Is it a really sharp pain?
  • 06:24:29: @Tutamum it makes me feel guilty for not being prolific at the moment. I always go "DAMN, I'm good." & then "WHY CANT I WRITE ANYMORE??" D:
  • 07:26:59: @jamiewatson I say, if you can afford to get it looked at, you absolutely should. It's probably not gonna go away by itself. Ears are tricky
  • 07:41:58: Photo: for-gallifrey: This picture made my heart involuntarily flutter! Maybe I’m not over DW as much as I... http://tumblr.com/xpa5x47nm
  • 08:55:24: 832 words into an icarly fic that has no plot and probably sucks
  • 09:03:38: my fanfic also makes a hannah montana reference. i should probably be shot.
  • 09:27:44: I spelled "convalescence" right on the first try, go me
  • 10:22:26: 1360 words in and i still have no plot. rrrraaaaage *sleep*
  • 10:23:21: @DanWarp So Spencer and Freddie are dating each other now? Who's the other couple they double with, I wonder? ;P
  • 10:30:13: @ashleyjanne omg srsly I can't figure out a conclusion to this you GOTSTA HELP ME I'm emailing you and sleeping now.
  • 19:03:29: okydoky Zach Quinto, you've redeemed yourself. But I still think you're kind of an uggo. *hearts*
  • 21:06:59: I have a secret I want to share - I’ve never read Catcher in the Rye. http://tumblr.com/xpa5xra0l
  • 21:09:50: Photo: (via fuckyeahdrmccoy) Tristyn this is why Karl Urban is so humpable. http://tumblr.com/xpa5xrdpu
  • 21:28:28: FIGHT THE POWAH TTGL soundtrack will help me finish this fiiiiiic

Tweets copied by twittinesis.com

Subscribe

  • I'm making a post!

    In case we're gonna Do This Thing. This entry was originally posted at http://mizufae.dreamwidth.org/709192.html. Please comment there using…

  • WELCOME POST

    Hi! I never use my LJ for posting anymore. I use it as an account to comment on things in other places. Feel free to friend me, but it's not going to…

  • (no subject)

    Oh Dreamwidth, you are a strange beast. I'm sure I'll get used to you... never. But if you get community importation up and running, then perhaps…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

  • 0 comments